Saturday, November 3, 2012

Rayaaaaaaaaaaaaa :D

Assalamualaikum

Masih belum terlambatkan untuk saya mengatakan Selamat Hari Raya untuk semua umat Islam di dunia ?  Sebab, saya kekurangan masa untuk mengupdate blog ni. Nak update perlukan satu hari atau setengah hari supaya tulisan lebih okay ah jugak, takde merepek merapu kan ? Merepek merapu terover-over. Suda. Jom start bercerita. Disebabkan masih dalam mood raya memasing, sini saya nak tunjuk cerita sebelum raya. 
Sehari sebelum raya tu, seriusly saya memang buat kerja terlampau banyak sangat. Seriusly. Saya tak tipuuuuu tauuu. Muka gila pucat. Tak percaya ? Tengok ni. Non-Edit.


 Wah, pucatnya muka akuuu. hahahaha.  Ini sebelum raya tauu. Kena angkat kotak kurma yang berisi 15 kotak kecil. 150 lebih kotak kurma aku angkat,. bukan yang kecik kecik tu, berkarton karton. patah pinggang woo. Tak tipu. Sumpah penat. Muka pun pucat to the max. Sebab puasa terakhir, sungguh sayang nak ponteng. Lagipun tak haus. Hihihi :D

No comments: