Monday, February 4, 2013

A day with love

Assalamualaikum

Hi gooooyyssss, hihihi. Myraaaaawr disini. Well, followers tak ramai tapi peduli hapa, kita tetap terus dengan gaya kita. Hikhikhik. Saya disini untuk menceritakan yang saya sudah menjadi Ahli Sidang Redaksi Majalah sekolah. Hihihi. Tahu tak hari Sabtu kami pergi ke PWTC well, rajin beno lah si pustakawan terpaksa ni pergi PWTC bersama ramai-ramai student sekolah. Dengan rajin bangun awal pagi, tup tup bas sampai pukul 10 pagi. Geram tak terkata boleh pulak bas yang keempat tu bayar meletup. bak kata pemandu bas ketiga (bas kami leteww) "tayar tu satu dah meletop top top lepastu meletop lagi satu top top top." okay, agak kelakar bunyinya pun ada. Lepastu satu jam kemudian, kitaorang pun okay, pergi dan sampai. Time dekat situ, aku tak tau kenapa tapi serius aku rasa asing gila ! mungkins ebab kawan kawan aku tak ada. eh sejak bila aku ada kawan ? mereka dah tak anggap aku lagi sejak aku masuk kelas Sains Perakaunan. Grr~ ke sebab muka ku yang monyok sebab menghadap benda pelik bernombor tu (addmath), benda pelik berdebit kredit tu (akaun), benda pelik berH2O tu (kimia) dan benda pelik berMega, Kilo, Terra (fizik) tu kot sebab tu semua rasa aku menyombong gila. Well, muka ketat bermaksud aku busy. Ceh, mana ada. Aku muka ketat kalau tengah ngantuk (TAK LOGIK). Okay then dah makan apa semua, marilah bergambar semua. hahahaha. Then dapat buku, cari cari buku, dapat pulak adik saya bergambar dengan Ain Maisarah. btw, i don't really care. Nampak artis tapi tak sempat jumpa lah. hmm sedih. untunglah orang pendek tak dapat jumpa. tak dapat ambil gambar pun. OKAy dan balik pukul 8 malam beserta menunggu semua bagai. hahaha, ohh yaa. satu je nak cakap, enjoy gamabr dibawah ni. hahahahaha. takde makne pun sebenarnya. lol. just nak tayang jewr. hahaha. dear friend who in this picture, i just want to say that I LOVE YOU SO MUCH ;)





No comments: