Monday, July 2, 2012

Hi July ;)

Assalamualaikum 

Sayang sekalian. Hee. Hai July. Bye june. I'm gonna miss youu. Banyak kenangan dilalui bersama. Saat bertemu dengan crush, saat berteguran dengan crush, saat memandang mata crush, saat bermanja dengan crush, saat berjalan bersama dengan kekasih tercinta, berbual kosong bersama si dia, terpekik tergelak memekak melalak dengan si dia, menonton wayang di sekolah, hari kantin bersama dia mendapat strawberry daripada dia. Saya sangat suka sayang. Namun June, terima kasih kerana meninggalkan kenangan pahit untuk diri saya, pergaduhan yang tidak mungkin dilupakan, penolakkan yang tidak tertelankan, tragedi kemalangan yang sukar dihapuskan, penghukuman yang tidak berperikemanusiaan... namun saya lalui dengan kesabaran dan menahan malu di hadapan semua rakan-rakan seperjuangan saya. June, terima kasih kerana muncul di hidup saya. Tanpa June rasanya tidak mungkin akan datang July. Tanpa June saya tak pasti saya akan merasa sekuat sekarang. bagi saya, saa sekarang sedang memulihan diri saya agar belajar bersabar dan sanggup menempuh cabaran yang akan datang. Ya Allah, terima kasih atas cubaan ini. Ia membuat diriku lebih kuat. Kerja yang menimbun, makan tidak terurus, perut yang selalu bunyi dangdut, aku tempuhi dengan sabar dan berharap bahawa saya akan dapat menempuhi cabaran yang berada di bulan July.

Hi Juy, please be nice to me. bulan penuh berkah. Bulan suci dan mulia dimana semua umat Islam akan berpuasa ! Yeya, main mercun dan bunga apii. Ambil gamabr dan kemungkinan saya tidak akan pulang ke kampung atas alasan saya akan menempuh PMR dan adik saya pula akan menempuh UPSR. Kami akan pulang ke kampung yang dekat KL je. Okay leteww at least jumpa family :) Wee. Okay then, dapat duit raya, pergi beraya tak lama lepastu TRIAL PMR (-_-") Dua bulan lepastu... PMR sebenar. Dan pada masa itu saya akan terkencing dalam seluar, tidur tak lena, mandi tak basah, makan tak kenyang, kencing tak lawas , kentut tak bebunyi & minum tak rasa. Heh. Iteww tiru ayat crush kita. kbai. Haa. July be nice to me keyy ? 
Banyak doa yang kita harapkan time July ni. Semoga hubungan saya dengan kekasih saya akan berkekalan. Sayang... :p kbai. Wek. hahahaha. Oppss tergedik jap. Err .__. ohh okeyy. Time to goo. Nak pergi kedai papa then buat photoshoot for his bussiness :] Wee. Barang baru sampai biasa ah. Nanti saya update lagi keyy ;) kbai.

No comments: