Monday, July 2, 2012

Dear Haters -EA-

Assalamualaikum

Hai guys. Korang semua apa kabar ? Semoga sihat sejahtera key ? Hewwheww. Okey sebenarnya takde idea dan sebenarnya tersangat blank lah otak geliga saya yang teramat ni dan mengikut kata hati saya yang saya sebenarnya nak terai menggunakan saya dalam blog saya. Yela, guna 'aku' sangat kejam gila woi. cuba baca "Aku suka makan. Aku makan nasi. Aku tak ambil tahu. Kau nak kena lepuk ? #LawakHambar " Haa, kan dah hambar tu. Kahkahkah. Semalam saya blog-walking dekat blog Ekyn Aris. Saya baca blog dia. Sedih sangat wei. Sangat sedih. But nak buat macam ana ? Dah nama Haters tetap haters. Nak bagi dia minum sebotol clorox pun kalau dah nama haters tegar nak buat macam mana. tetap jugak lah benci padahal takde benda yang perlu di benci kan ? Right. Ekyn Aris tu comel apa. Tudung dia pun bukannya teruk sangat. Don't judge a book by it's cover. tak semestinya tudung dia tak lawa, tudung dia lawa, nama dia cantik, nama dia tak cantik awak perlu kutuk. Ishh, awak sangat mintak penampar. Saya tengah berusaha untuk memback-up EA. Sebab apa ? Dia comel. Dia lawa. Buat apa awak semua nak jeles dekat dia ? Atas alasan apa ? Tak munasarawak okay. Huftt --' Ekyn awak bersabar key adik ? Hee. awak kena temppuhi dengan sabar. Jangan sedih sedih. Awak sedih mereka semua akan ambil kesempatan buat awak laaaaaaagi sedih. Jangan sedih lagi okey comel ? Mereka hanya cemburu akan awak. Awak tak payah ambil kesah pasal merka. Merka tidak ada tudung dan gaya macam awak. Betul tu, tepek peace dekat muka :p Ekyn Aris, semoga bersabar okay. I love youuu :*

No comments: