Friday, June 14, 2013

IMPORTANT POST IS HERE !!

Assalamualaikum

Lama tak post dekat blog yang ni, asyik busy dengan blog yang satu lagi tu. Lagipun busy sekolah kan. Oh ya, ada sesiapa menunggu my story ? Okay perasan. kini, saya ingin memberitahu satu berita gempar!! jeng jeng jeng. wah gituu.. 

Kemana saya menghilang ?

SAYA TAK MENGHILANG

saya hanya busy dengan kerja semua. Almaklum lah. Mentang mentang naik cuti semua cikgu rindu agaknya dengan photografer sekolah. HIKHIK. gegurau ye ce-egu. Saya tgh tunggu laptop yang mama janjikan. Alah minta McBook je pun. Mama cakap tunggu nanti. Baiklah, i'm waiting. Nak letak semua gambar situ. Dalam laptop ni, kongsi kongsi kan, file penuh. Kalau laptop tu sorang je. So, takde sumbat semua. Yeaaay \^^/

Okay, now mira ada satu lagi blog. Here gi SINI. Blog lain semua sudah dimusnahkan. SO takperlu cari lagi. Apa ? Tutorial ? Masih ada. Don't worry baby ;)

No comments: