Saturday, March 9, 2013

Thankyouu Moyy Bahrin & Bella

Assalamualaikum

Hi, nak cerita sikit ni. Semalam iaitu hari khamis ada la buat majlis perasmian kononnya makan di kedai PHD tu. PHD nilai baru buka so agak jakun kejap lah kan, nak makan jugak. nak jugak padahal time tu ada kawad petang. Takleh bla pergi agak lambat sikit punya lah menungguh si Khaleeda (adik) dengan si Hariz (husband lol jk boyfriend je, belum taraf laki aku lagi kau ni)  aku pun keluar dengan gelak gelak dan merajuk merajuk dengan marah marah dengan senyum senyum dekat si Hariz ni sampai keluar sekolah. 

Lepastu tak lama aku tunggu macam "Eh dah kosong sekolah, mana si Moy tak keluar ni. Ke dah tunggu dekat sana?" Aku kan gelabah jadi manusia, aku pun pergi lah nak seberang, then Hariz ni bukan main semangat nak pergi, aku suruh tunggu. Pastu aku nak pergi dia pulak suruh tunggu at the last aku nak pergi, dia pun nak pergi. Eh nampak Moy dgn atikah bawah pokok. What the shaaaalalalalaaaa~ teringinku mencharut dengan diorg. Keluar entah bila, toba-tiba muncul dah di seberang jalan. Fine. Aku pun pergi la ke seberang jalan tu kan. 

Dah sampai sana, menunggu si Makcik Moy dan Bella dan Jieya dan... jap aku lupa siapa nama dia tu. Sorry wahai kawan Moy, aku terlupa nama awak. Nanti kalau aku dah ingat, aku mention dekat sini. Speacial punya. Tapi tak sempat tangkap gambar, sebab kami memang minat makan dan lepas tu kawad. Aku punya slow makan, si Atikah dgn Haniesya memang laju sangat bla sbb kawad punya pasal. FIne Fine. Gua KP sukati GUA. padahal bukan KP. Aku just pengajar je. LOL. 

Lepastu dah makan, siap order, memang lama gila tercegat dekat situ, si Moy ni pun pandai disuruhnya aku yang order, aku pun bajet besar lah dekat situ en. Ekekeke, padahal aku gelabah jumpa orang. HAHAHAHAHAHAHA. fine. Lepastu dah pergi order dia suruh tungguh 10 minit. Punya tunggu 10 minit, apa? 15 minit. Pentipu. Dah lah tu kita org makan kan, macam manusia zaman purba yang baru masuk ke zaman millenium. Sakai, batak or whatsoever lah yang bebeudak zaman sekarang cakap,... jakun lah apa lah. sukahati kau lah, itu lah yang kitaorang jadi. Beruk, kera, ungka, monyet dengan kitaorang pun dah takleh beza dah. Hahahaha, but, me (mama) first. aku pulak yang membahagi makan dekat diorg tu.

Aku buka satu satu, aku bahagi satu satu. LOL. memang puas gila makan. Puas menghabiskan dan menyepahkan. Siap dah habis si Atikah yang bla tadi aku suruh Hariz bagi makanan dekat dia. Dan akhirnya aku terpaksa bla awal sebab aku ada kawad. Sama dengan Hariz dan Khaleeda (my sister). Sampai je sekolah macam artis ternama yang tak dijemput pulak aku ni. Aku dah datang lambat, aku lari lah kan. Sampai je aku diorg tengah jalan. So KP jerit "Skuad......TI." then aku jalan nak masuk barisan or tempat tempat kosong, sebab aku mana mana je masuk. Hihihi. 

sampai je KP cakap "Haaaa, seronok?" Pastu ada budak cakap "Kak, akak makan dekat mana tadi ? tudung tu ada sambal?" Yang terkejut satu platun pandang aku macam aku baru lepas bunuh orang, tak terkecuali KP. aku pun "Hihi, makan dekat phD je tadi." Diorg semua "DENGAN BOYFRIEND KEEEEEEEEEE ?" dengan muka sarcastic dan senyuman sinis mereka tuu, aku pun "aah" menjerit diorang.." UNTUNGLAAAAAAA" Well, shut up. Muka aku terus merah. Pastu mula diorang bahan aku, aku pun cakap "Okay, Skuad... kanan kiri kanan kiri." pastu macam krik krik, sorang tu cakap "Nak cover tak reti kak mia ni. tu sambal dekat tudung, comel sangat. lain kali belanja lah kitaorang. nak jugak." hahahahaha, fine aku serious terfikir kena denda ke hapa. tapi tak. gua kan yang ajar meke meke ni. i'm ce-e-gu k ? lol. kpapai.


FOR WAWAN & BELLA : JADI COUPLE JANGAN GANAS SANGAT DOH, JADILAH SEPERTI AKU DAN AYISH. YA BEDABEDU BUKA PINTUU~~ kkkkk jangan serang aku *masuk selimut*

No comments: