Saturday, December 15, 2012

Salam PMR

Assalamualaikum

Kenapa kah Myraa buat title begitu rupaaaaa ? Oh tidak. Semestinya ia demam trauma untuk pelajar tingkatan tiga sekalian. Termasuk saya. Wah gitu.  memang secara jujur dan praktikalnya, Myraa cuak teramaaaaaaaaat sangat. Tapia pabila tanya kakak atas Myraa mereka semua cakap benda yang sama.

"Alah, tak perlu risau. PMR je."
Sejujurnya aku benci ayat di atas ini.

"Alah dik, kau ni risau sangat. Aku dulu rilek je. Mula-mula memang macamtu, dapat result dah takpayah nak risau dah."
Ini dari pada abang angkat aku, dan paling syok ini dari Afiq Jackson. Wohooo~
"Mira baca doa banyak-banyak k. Afiq tau Mra mesti dapat yang bagus. Sebab Afiq dapat tengok Myra okay dah. Baca doa dan jangan gabra sangat. Watlek Watpis Watcool"
Hahahaha, macam-macam betul kan. Tula, banyak sangat orang yang sayang aku. Wohoo~ perasan kejap. Okay. Kepada PMR candidates semua, jangan gabra k. Walhal, saya pun gabra jugak. wowowoo~ doakan Myraa yang terbaek please. Amin. Amin. Aaminnn :D

No comments: