Sunday, July 1, 2012

The moment when.... ERRR -16052012-

Assalamualaikum

Hee. Apa khabar semua ? Sihat tak ? Itewww tak. Hihihi. Selamat bercuti Negeri Sembilan. Hee, seronoknyaaaaaaa :D lewlz. Soo, mana tadi ? Ohh yaa, kami bercuti. kau hadoo ? Lewlz. Okay okay. Saya even cuti pun kena kerja jugak. Homework ada sikit, itu sekejap je siap *tapi mengambil masa satu hari jugak woi* then yang paling saya sukaaaa is......... Kerja Buat Iklan Untuk Hari Kantin. Yawwww. Sukaa gila kott. Hihihi. Kerja tu susah sedikit but sebab aku dah buat. Yela, edit gambar, kerja ayah aku *but before this berbayar. Ehem* kali ni aku rasa free kot :D Wee. takpe at leats kita dalam bekerja kena happy bukan harapkan balasan. Kalau dapat, Alhamdulillah. Kalau tak, iteww tak kesyahh :D Hihihi. If kita sepatutnya dapat but orang yang nak bagi upah tu terlupa pun iteww tak kesah. Kita buat ikhlas but kalau ada balasan tu... *KEBAS JELAA* Hihihi. Ikhlas... Ikhlas.. :p Okay mohon jangan tiru aksi ini dirumah atau dimana mana sahaja. Kena sepak satgi kang :p mwhehehehe.

No comments: