Tuesday, July 10, 2012

Bertamu di rumah orang. Ekekeke

Assalamualaikum


Pada semalam, ceh pada 9 July saya pergi photoshoot dekat Damansara. (ceh bajet model je) bukan sebab ituu. Saya sebenarnya berancang untuk berjumpa dengan twitfemes yang berada di Titiwangsa pada waktu ituu. Ekeke. tahu dah ? Tahu dah ? Yaaaa. @MegatAD lahhh. Dia ada dekat sana, but tak ada jodoh nak buat acano kan ? Cehceh, saya nak tengok penyanyi Wali Band alaa yang nyanyi laguu "Ibuk ibuk bapak bapak semua yang ada disini..." Ehh silap lagu "Ibuk ibuk bapak bapak siapa yang punya anak bilang akuuu. Wooo." kalau saya nya sambung nyanyi malah mau hujan satgi ya. Naya ja.
Iteww pun tak dapat parking dan iteww takutt panas. terukkan ? Perasan putih je. Jadi saya pun bergegas ke rumah kawan mama yang berada di Damansara. Laa dekat Desa Park City, Damansara, Kuala Lumpur. Haa, tak sempat foursquare dekat situ. Just reti, taip jelaa. Kahkahkahak. Iteww update dekat twitter. Tak berani dekat facebook, kang orang cakap bew-lar-gack.
Then tanpa membuang angin dan masa, saya pun duduk dengan sopan time tuu, datang rumah orang tauu, Tiga tingkat. Rumah tinggi bak istana, Cantik umpama istana, istana seperti mahligai lailai. okay, tak payah nak mengilai. Eehh ? jadi pantun pulak. Lewlz. Okey then buat lah photoshoot. Weeheeee~
Dan yang paling kelakar, kami di ajak untuk ke tingkat dua dimana ada taman hiburan. Hahaha, bukan lah. Ada TV, ada komputer dan... ada stock cekelet ! Kalau saya tinggal situ habis semua cekelet. Nasib rumah orang. Alaa curi curi je. Hekhek. Not me ! Not me ! My brothaa. Alah, curi dari my brothaa ahh. Tapi me n my sista bukan pergi tingkat dua. Time aunty tu turun then sambung gosip dengan mama n papa and semuaaaa, we lari ke tingkat tiga. Tahu buat apa ? Mengintai dan buat macam rumah sendiri. Time aunty tu naik ke tingkat dua, tengok kami hilang. rupanya ke tingkat tiga. Aduhh, teruknya perangai. Takpe, kami tetap cute. Awwww~ 
Okey tanpa membebel panjang sebenarnya dah panjang dah pun saya pun nak menyumbatkan gambar untuk anda semua. Nah, tengok lah. Jangan memalu. Jangan segan. Eeeeee maluuuuuuuuuu lah ! *tepek tahi*

sumbat gambar, jangan banyak bunyi.

Hai guys, Saya Angry Bird. Weee...

No comments: